ေဇာ္ဂ်ီေဖာင္ ့


ကြ်န္ေတာ ့ဘေလာ ့ထဲမွာတင္ထားသမွ် လင္ ့ခ္ေတြ အဆင္ေၿပေအာင္ ေၾကာ္ၿငာခံထားၿခင္း မရွိေတာ ့ပါ...

Saturday 28 December 2013

ေလးျဖဴ (သံသယႀကိဳး) MP3

Lay Phyu - Gospel Song
                                                            အားလံုးပဲ မဂၤလာပါ။ဒီတစ္ခါ ကြ်န္ေတာ ့လို ကိုေလးၿဖဴကို
အသဲဆြဲေနတဲ ့သူေတြအတြက္ အသစ္ထြက္လာတဲ့  သူ ့ရဲ ့သီးခ်င္းတစ္ပုဒ္ကို အတူတူနားဆင္ႏိုင္ဖို ့ ကြ်န္ေတာ္ ကို၀င္းဆီကေတြ ့လို ့ကြ်န္ေတာ္ လည္း နားမေထာင္ေသးတာနဲ ့ ၿပန္ရွဲလာခဲ ့တာပါ။ကြ်န္ေတာ္
ခုပဲ နားေထာင္ေနတာ ေတာ္ေတာ္ေလးေကာင္းပါတယ္...လိုခ်င္ရင္ ေအာက္မွာ ကြ်န္ေတာ္ တင္ေပးထားပါတယ္.....အားလံုးပဲ သီးခ်င္းေလးကိုနားဆင္ေနရင္ ေပ်ာ္ရႊင္ေသာ ရက္ေလးေတြ ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္
ၾကပါေစလို ့..ကြ်န္ေတာ္ ကိုၿဖိဳးေ၀ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္.....

Download!

No comments:

Post a Comment

အဆင္မေၿပတာေလးေတြ ရွိရင္ ေအာက္မွာ ေရးခ်သြားပါဗ်ာ.......