ေဇာ္ဂ်ီေဖာင္ ့


ကြ်န္ေတာ ့ဘေလာ ့ထဲမွာတင္ထားသမွ် လင္ ့ခ္ေတြ အဆင္ေၿပေအာင္ ေၾကာ္ၿငာခံထားၿခင္း မရွိေတာ ့ပါ...

Tuesday 15 July 2014

ပို ့စ္ျပန္လည္တင္နိုင္ဖို ့ အားေပးၾကပါအံုးလို ့

ဟိုင္း အားလံုးပဲမဂၤလာပါ။ကြ်န္ေတာ ့ကိုေမ ့ေနၾကျပီလား ့သိပုေနာ္။ကြ်န္ေတာ္လိုရင္းပဲေျပာပါ ့မယ္။ဖုန္းနဲ ့ ေရးေနတာမို ့လို။ကြ်န္ေတာ္ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင္ ့ ပို့မတင္တာ အေတာ္ေလး ၾကာသြားပါျပီ။ခုတစ္ခါ ျပန္ျပီးေတာ ့ ပို ့ထပ္တင္ဖို ့စိတ္ကူးေပါက္လာပါတယ္။ငွိငွိ   ဒါေပမဲ ့ ကြ်န္ေတာ္ အခ်ိန္မရတဲ ့ၾကားထဲက တင္ေပးရမွာ မို ့လို အားေပးၾကပါအံုးလို ့။ပိုစ္ ့တင္မယ္ဆိုလို ့ကြ်န္ေတာ္တတ္တာ ဘာတစ္ခုမွမပါဘူး။ကြ်န္ေတာ
ကိုယ္တိုင္း္
လည္း ေလ ့လာခ်င္လို ့ပဲျဖစ္ပါတယ္။အရင္လိုေတာ ့ တစ္ရက္တည္း အမ်ားၾကီးမတင္ေပးနိုင္ေတာ ့ပါဘူး။ဒါေတာ ့ခြင္လြတ္ၾကပါ။ပိုက္ပိုက္လည္းရပါပု။အရင္လို ေၾကာ္ညာမခံေပးေတာ ့ပါဘူး။upload လို ့ျပီးရင္ direct download ေတြပဲတင္ေပးမွာပါ။ငိငိငိ ေပ်ာ္ထွာ
တစ္ခိ်ဳ ့ကေတာ ့ေျပာပါလိမ္ ့မယ္။ဒီဘဲ ၾကီးက ဘာမွလည္းမသိပဲနဲ ့
ဘာညာဘာညာ ေျပာပါလိမ္ ့မယ္။ဟုတ္ကဲ ့အဲ ေမးခြန္းအတြက္ ကြ်န္ေတာ္မွာ အေျဖရွိပါတယ္။အေပၚမွာလည္းေျပာျပီးသြားပါျပီ။ကြ်န္ေတာ္ ဒီလို လုပ္ေပးေနတာ ပထမအခ်က္ ကြ်န္ေတာ္ ေလ ့လာခ်င္လို ့ပဲ
၂-သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ပါ
၃-ကိုယ္အရမ္းလိုတဲ ့ေဆာ ့ေဝ္ေတြ အခ်ိန္မေရႊး ျပန္ရဖို ့ပါ။
၄-သူငယ္ခ်င္း ရခ်င္လို ့ပါပဲ။ကြ်န္ေတာ္ ဘေလာ ့ထဲကို ေရာက္လာတဲ ့သူငာ္ခ်င္းေတြအားလံုး အေပၚ အၾကိဳးတစ္ခုခု ရွိသြားခဲ ့သည္ ရွိေသာ္ အတိုင္မသိ စြာေပွ်ာ္ရႊင္ ၾကည္းႏူးမိပါဘိ။ေနာက္ျပီးေတာ ့ကြ်န္ဘေလာ ့ကို ပိုစ္တင္ေပးမဲ ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားရွိခဲ ့သည္ရွိကြ်န္ေတာ ့ကို ေျပာပါ။ကြ်န္ေတာ္ အက္ဒမင္ ေပးပါ ့မယ္။ၾကိဳဆိုလွ်က္ပါ။ကဲသူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလံုး မဂၤလာ ညခ်မ္းေလး တစ္ည ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ၾကပါေစလို ့ကြ်န္ေတာ္ ကိုျဖိဳးေဝ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။

No comments:

Post a Comment

အဆင္မေၿပတာေလးေတြ ရွိရင္ ေအာက္မွာ ေရးခ်သြားပါဗ်ာ.......